Bijna einde van de week - Reisverslag uit Taurito, Spanje van Chantal Mulder - WaarBenJij.nu Bijna einde van de week - Reisverslag uit Taurito, Spanje van Chantal Mulder - WaarBenJij.nu

Bijna einde van de week

Blijf op de hoogte en volg Chantal

06 Februari 2014 | Spanje, Taurito

Lieve lezers,

Ja, de eerste week zit er bijna op. Het is een hele drukke week geweest voor mij omdat ik super veel moest regelen.

We kwamen hier zaterdagochtend aan in aeroport van Las Palmas, daarna stond er een taxi op te wachten die mij naar het hotel bracht. Het was allemaal een beeeeeeetje vaag, we kwamen hier aan en ze wisten dat ik van de animatie was maar verder kregen we niet echt een rondleiding of iets dergelijks. Maargoed, we hadden dus vrij tot maandag dus tijd om de kamer te gaan inrichten en de boel te verkennen. In de avond zijn we naar Puerto Rico geweest en zondag zijn we naar Playa des Ingles geweest om even te ''shoppen'' en even te kijken voor een simkaart..

Maandag was onze eerste werkdag, we moesten ons om half 11 melden in de kamer van Ivón (dat is de teamleider van het animatie team) waar we de kleding kregen. We hebben een rokje met zo'n broekje eronder gekregen en een shirtje waar op staat animation princess.

Vervolgens hadden we weer om 1 uur pauze om te gaan lunchen. Tijdens de lunch mogen wij niet mee eten met de gasten in het restaurant dus moeten we de kelder in nja, de kelder, zo noem ik het om daar te gaan eten, het is suuuuuuper vies daar beneden dus ik heb er een keer gegeten maar vervolgens ben ik half over m'n nek gegaan omdat er dus lekkage was tijdens onze lunch.. BAH!

Na de lunch moesten wij weer van 2 tot 4 werken, nja dat was niet zo zwaar, het animatieteam is ontzettend leuk! We zijn met 7 mensen, Dagmar, Ivón, Diana, Mikaela, Herman, Chocolate en mij.

In de avond doen we altijd mini disco!!!!! Jeeeeej, en oh wat zijn kinderen toch vervelend af en toe..

Zo ziet onze dag er eigenlijk uit, kort maar krachtig even omschreven. In puerto rico hebben we trouwens een kortings kaart gehad omdat we hier 'practia's' zijn (stagiaires) dus dat betekend dat we voor bijvoorbeeld een malibu cola maar 3 euro hoeven te betalen.

Okeeeee ik ben moe van het typen. Vandaag heb ik een simkaart gekocht (prepaid) dus heb een spaans nummer, als je me wilt contacten stuur even een berichtje op facebook dan kan ik je toevoegen op whatsapp!

Buena tarde!

XXX

  • 07 Februari 2014 - 09:51

    Cynthia:

    Geniet ervan liefje, ik mis je!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Taurito

Chantal

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 3462

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 26 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: