Bijna weg!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chantal Mulder - WaarBenJij.nu Bijna weg!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chantal Mulder - WaarBenJij.nu

Bijna weg!!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

31 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve lezers/vriendinnen/vrienden/gasten,

Ja.. het is bijna zover, het is half 5 in Nederland en ik zit met m'n laptopje beneden, de laatste dingen bedenken die ik nog moet doen, wie ik nog moet bellen of welke spullen ik absoluut NIET mag vergeten in mijn handbagage.

Wat een grap, ik mag niet meer dan 23 KG meenemen... Wie verzint dat?! Nou, ik heb 22.5 KG en m'n koffer moet nog open want m'n make-up moet er nog bij... Dat wordt bijbetalen! Maar dat maakt niet uit, als ik maar genoeg spullen en kleding mee heb voor de aankomende 5 maanden, de rest dat ik vergeten ben koop ik wel in Gran Canaria dat is niet zo'n probleem! :)

Ook heb ik al online ingecheckt en ik zit op stoel 4D, lekker gunstig aan het gangpad en voor aan in het vliegtuig! Dagmar zit gezellig naast me dus dan kunnen we ons verdriet delen aan elkaar.

Ik zal jullie vertellen, ik heb stress en ik ben doods zenuwachtig.. Ben ik niet iemand vergeten gedag te zeggen of moet ik nog iemand bellen? Is alles nu dan geregeld? Ik weet het allemaal niet meeeeeeeer!?

Het belangrijkste is dat ik m'n bankpas, geld, telefoon en pasjes bij me heb! Ohhhhhhhhhhhh en mensen, als jullie willen skype dan kan dat, je moet mij ff toevoegen, chantalmulder1@hotmail.com

Waarschijnlijk wordt mijn werkdag zo: 11 tot 4 en dan van 4 tot 8 pauze (hebben de Spaanse mensen siesta) en dan van 8 tot 12 de avondshow.. Tsja, wat zal dit een energie van mijn vergen en wat zal ik de eerste paar weken dooooodmoe zijn!

Nou, het laatste berichtje vanuit Nederland, vannacht stap ik het vliegtuig in richting Las Palmas @ Gran Canaria!

Liefssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Chantal

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 3460

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 26 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: